Monday, March 19, 2012

Monday

Esimest korda terve mu elu jooksul pole mul märtsi kuus vaheaega, nagu ka ei olnud oktoobris.. see tundub nii imelik, kõik on kodus ja ma pean kooli minema, õnneks alles lõunaks. Imelik on see ka sellepärast, et minu sünnipäeva ajal pean koolis olema. See nädal on meil muidugi eriti imelik tunniplaan ka, võiks siis olla mõned täis pikad päevad koolis, aga KÕIK on poolikud :D Saan ennast vaid lohutada sellega, et kaks nädalat tunde veel, siis on eksamisessioon ja siis hakkab praktika, ehk siis põhimõtteliselt suvi minul, kuna ema firmasse praktikale :D ei usu, et ta mind vägapalju piinama hakkab :) Kaks päeva veel ja siis mu sünnipäev LÕPUKS.
Kaks mu parimat sõbrannat koos minuga varju pildil :) NOTD :)

1 comment:

  1. Hey darling)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    ReplyDelete