Wednesday, April 4, 2012

So, today..

Ega ma midagi niiväga midagi põnevat täna korda ei saatnudki, päeva aeg kordasin veidi Äriõiguse eksamiks, mis on homme ja millega saab kool läbiii!!

Õhtul läksime Stinaga jalgratastega sõitma, algus oli ilus :D jõudsime siis Raktoomi tanklasse, hakkasime juba ostma, kui ma avastasin, et ma unustasin pangakaardi vesti taskusse.. läks kuskil paar minutit mööda, kui mul jäi jalgrattal kett kinni, sikutasime kahekesi seda nagu lollid, nii mark oli :D pärast olid käed mustad ja õlised :D üritasime siis neid kuidagi puhtaks teha... quite hard, only with snow!!
Sõitsime rahulikult edasi, kuskil 5km, keerasime jalgratta teelt kõrvale teele, mõtlesime, et teeme huvitava ringi täna :D aga noo seda pidu kauaks ei jätkunud! Kukkusime Stinaga kraavi, pori sisse, mõlemad üleni porised kuskil 10km kodust eemal jalgrattad sitased. Üritasime selle lumega, mis tee ääres oli end kuidagi puhtaks teha, aga nahk tagi jäi mul ikka sitaseks ja jalgratta lenks ka ühesõnaga keerasime otsa ringi ja sõitsime üleni poristena koju tagasi sõitma. Endal oli küll väga naljakas terve tagasi tee lihtsalt naersime.. selline meie jalgratta sõit täna oligi siis :D


No comments:

Post a Comment